"Нова пошта" обіцяє зробити ХІТ в сервісі доставки (ФОТО)

Сьогодні офіційно заклали перший камінь фундаменту Хмельницького інноваційного терміналу, що вже за рік має стати до роботи і найбільшим у Західній Україні

У Хмельницькому відбулося урочисте закладення першого каменю фундаменту Хмельницького інноваційного терміналу компанії "Нова Пошта". Термінал планують збудувати впродовж року і він має стати ключовим об'єктом інфраструктури вантажоперевезень компанії. Для споживачів - прискорення якості доставки вантажів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Будується 6 тис. кв. м приміщень і вже в грудні основні роботи зі зведення приміщення завершаться й одразу приступлять до монтажу самих ліній.

На ХІТ уперше в Україні посилки із сортувальної стрічки завантажуватимуться безпосередньо в автотранспорт без використання сітчастих контейнерів для укрупнення пакувань, а чіткість технологічного процесу гарантуватиме збереження стану кожного відправлення. Загальна потужністьтут складе 18 тисяч відправлень за годину.

Новий термінал має й позитивно вплинути на екологію регіону. Завдяки реалізації проекту, викиди СО2 у Хмельницькому будуть зменшені на 1200 тонн на рік, а ефективність завантаження автомобілів підвищиться на 20%. Містяни отримають "бонусом" 300 робочих місць з умовами праці європейського рівня. Працівники ХІТ сортуватимуть понад 3 млн посилок на місяць.

За словами співвласника компанії "Нова Пошта" В'ячеслава Климова, побудова цього терміналу сприятиме підвищенню якості, збільшенню швидкості обробки вантажів, зменшенню часу їх доставки та удосконаленню логістики. "Термінал у Хмельницькому - це складова стратегії розвитку компанії, - каже він. - Ми визначили концепцію, яка передбачає поділ вантажопотоків для більш якісного клієнтського сервісу. ХІТ стане одним із ключових сортувальних центрів поряд з аналогічними об'єктами в Харкові, Одесі, Львові, Дніпрі та двома в Києві (Київ-Схід і Київ-Захід). Через ці термінали проходитимуть відправлення вагою до 50 кг. В інших регіонах працюватимуть посилково-вантажні термінали, які оброблятимуть усі посилки."

Директор же компанії Олександр Бульба зауважує на тому, що до інноваційності терміналу додається ще одна не менш вагома складова - енергоефективність. "Щоб кожен клієнт міг обрати перевізника, який працює над зменшенням шкідливих викидів в атмосферу, і таким чином особисто дбати про навколишнє середовище. На Хмельницькому терміналі ми плануємо встановити сонячні панелі, впровадити LED-освітлення та повітряну систему опалення приміщення з використанням пелет," - підкреслює він.

Задоволення висловлюють і місцеві високопосадовці, маючи на увазі не лише легальне працевлаштування сотень людей, а й інвестиції, які заходять в регіон.

Голова Хмельницької обласної ради Михайло Загородний навіть називає Хмельницький центром західної України, сподіваючись, що ХІТ працюватиме й на Європу. Генеральним підрядником зі спорудження об'єкту обрали місцеву компанію - ТОВ "Будівельний Альянс Груп", яка працює на будівельному ринку з 2002 р.

Гроші на будівництво - кредит ЄБРР, стають в досить "кругленьку" суму - 9,5 млн євро. В компанії переконують, що власне таке маштабне будівництво ніяк не позначиться, в плані вартості послуг, на споживачах. І категорично переконані, що як тільки застабілізується гривня, цілком реально розглядатимуть можливість здешевлення послуг. Введення ж в дію нових терміналів має суттєво додати в якості обслуговування й швидкості.

В мерії ж тим часом вирішують й забезпечення громадського транспорту для майбутніх працівників, адже ХІТ розташований на об'їзній, насьогодні туди доїхати з міста є проблематичним.